Sidor

29 maj 2010

På farstukvisten..

sommarfint på vår farstukvist

Dagarna bara svooschar förbi och i morgon är det redan söndag- mors dag. Vädret är ju lite sisådär, det regnar och sen är det sol, blåser, varmt, kallt, ja man vet aldrig och inte blir det lättare att planera diverse utevistelser. Tobbe och Viktor cyklade iallafall till Hälla och tillbaka idag på förmiddagen (ja Viktor satt bakpå såklart). Själv joxade jag lite i Hannes rum medans pojkarna var iväg och Hannes sov.

I torsdags bakade jag rabarberpaj- den blev faktiskt väldigt god. Det är rabarberkrämen jag måste träna på att göra. Nån sóm har ett bra recept? Är det någon som vill ha rabarber så finns det massor här att hämta- bara att ta för sig!

Igår grillade vi och åt glass med jordgubbar till efterrätt, det är sommar det!

Nu är det lördag kväll, klockan är snart tio på kvällen och det är fortfarande ljust ute. Men här ska snart småbarnsmamman gå och lägga sig, haha. Trevlig kväll!

PS. Glöm inte bort mamma i morgon! Nu 'råkar' jag veta vad jag kommer att få i morsdagpresent av mina pojkar, visar det i morgondagens inlägg!

Inga kommentarer: