Sidor

29 oktober 2010

Spökfredag

Och så var det fredag igen, vanligtvis Viktors lediga dag men idag är det Halloweenfest på hans förskola. En skelett/spökpyjamas blir hans outfit. I natt har Hannes sovit 11 timmar i ett svep, helt fantastiskt. Men istället vaknade Viktor under natten så jag låg därinne en stund tills han somnade. Eller.. det blev nog mer än en liten stund, vi somnade båda två!

Idag hade jag tänkt hälsa på mitt jobb men jag känner mig inte upplagd för något socialt och dessutom har jag en massa att ordna med här hemma som jag får passa på när Viktor är på förskolan. Det vanliga som att tvätta, dammsuga, städa och även packa upp från kryssningen.

På bilden min nya vita trådkorg, alltid hittar jag nått att ha i den...! Man kan visst inte ha för mycket av lådor, korgar osv...

Inga kommentarer: