Sidor

28 december 2010

Planer 2011

Planer/projekt inför 2011 (framförhållning är alltid bra att ha, sen får vi se hur långt det räcker):

- jag börjar jobba 2 dgr/v under våren- Tobbe pappaledig
- arbetsrummet/förrådet i källaren ska vara klart och brukbart
- ...likaså "biorummet"
- badrum/relax påbörjat
- nytt värmesystem
- element i källaren
- vinden tilläggsisolerat
- altanen ska färdigställas (fönster plus att det skall målas)
- SEMESTER! (Kroatien 2-3 veckor)
- Hannes inskolas på förskola under hösten och jag börjar jobba heltid igen


Sen får vi se om listan komplettas med ytterligare projekt men förhoppningsvis kan vi bocka av många av dessa! Det är ju mest "Tobbejobb" i och med att det är han som renoverar och gör allting själv, men min förhoppning är att jag ska hjälpa till mycket mer- göra det jag kan och vill. Barnen är hyfsat stora (amningsfria iallafall) så båda kan passa dom eller så skaffar vi barnvakt och gör mer saker ihop. Både med renovering och privat...! Blir lite Arga snickaren över det här, att man måste tänka lite på förhållandet/privatlivet också och inte bara renovering/inredning! Det här är mer projekt och planer för oss, sen har jag/vill jag ha enskilda projekt, planer och drömmar...

Inga kommentarer: