Sidor

27 januari 2011

Snart helg igen

När jag strosade runt på Mio igår så såg jag dessa små 'barnfåtöljer' i härligt grönt mönster- skulle passa perffa i Hannes rum (grönt tema). Men jag vet inte hur sköna dom är dock?! Kanske skulle fungera som byggklossar istället, iallafall när det gäller mina ungar :)

Imorgon är det redan fredag och det står playdate på schemat här med ett gäng (5 stycken) barn. Så då blir det livat! Så jag vet inte varför jag har städat som en tok härhemma idag för det blir ju femdubbelt så mycket jobb efteråt ;)
På lördag bär det av till Stockholm med arbetskollegorna och det ska bli himla kul! Så nu ska jag sätta mig och sy på min svarta jacka (förstår inte hur det kunde spricka längs dragkedjan då jag var gravid och pressade mig in i den jackan..)!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka söta fåtöljer, hade passat finfint här hemma hos oss
till våra små liv:)

kramar, Annaleena

tina | pepparochvanilj.se sa...

haha, vilken nostalgikick jag kände av här! De är väldigt lika ett par skumgummifotöljer vi hade när jag växte upp... de var helt suveräna till ALl lek=) Särskilt bra var de som zyntar när jag och lillbrorsan mimade och apade oss =)

Kram Tina