Sidor

27 maj 2011

Självhäftande

Självhäftande dekoration från IKEA 149 kr

Idag åkte jag och barnen till IKEA eftersom vädret inte var det roligaste. Såg att dessa nyheter hade kommit och den översta med blommor fanns men inte dom med fjärilarna. Köpte dock inte blommorna, nog för att dom/den är jättefin men va sjutton ska jag sätta upp den?! Kanske om jag hade haft en slät garderobsvägg.. Fjärilarna var söta och dom hade man t.ex kunnat fästa på en bricka, på en spegel, en lampa osv. Så lätt när det är självhäftande, bara att ta bort när man tröttnar.

Sen har jag snöat in mig på den här tapeten igen, jag har visat den förr i bloggen men jag gillar den! Är det nån som vet vad den heter?! Såg den i ett avsnitt av Arga snickaren förut. Kanske att vi sen, nångång, i framtiden tapetserar med denna- om jag inte kärar ner mig i nått annat :)




Trevlig fredagskväll och helg med för den delen!

1 kommentar:

Jenny sa...

Halloj!
Så trevligt med IKEA-besök!! Hihi, ja, tänk att man köper saker som man tycker om, men inte riktigt tänkt igenom det hela... Det har hänt även mig ;)
Så fina bilder du har i ditt förra inlägg!! Love dina däckstolar!
Kram och ha det så bra, Jenny