Sidor

24 juli 2011

Planteringshörna

foto från bloggen Ljuvligt- hem och inredning

foto från bloggen Ljuvligt- Hem och inredning


Bloggvärlden inspirerar, och nu har jag hittat denna "planteringshörna" hos Marika med bloggen Ljuvligt- Hem och inredning. Bakom sitt garage har hon fixat och piffat till den här mysiga planteringshörnan och det gav mig genast egna idéer.
Vi ska ju såsmåningom bygga ett nytt större garage och jag hade från början tänkt att ha mitt planteringsbord och tillbehör I garaget- eller i det anslutande förrådet som vi ska bygga. Men det här gav mig inspiration att istället fixa till bakom garaget, bord, hyllor och lull-lull :)
Det lär dock dröja, ett garage ska ju först och främst byggas!

Men till våren ska vi fixa till köksträdgården som jag inspirerades av här. En sak i taget :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Halloj!

Ja visst vill man sätta igång å få till trädgårdsoaser när man ser sådant här.
Jag har också tyvärr alldeles för lite tid till dom avsnitten när vi oxå håller på att bygga.
Men det är ju härligt att se andras bilder och låtas inspireras!
Jättefina barnrum ni har!! Man blir leksugen :)
Ha det gott! / Hilla