Sidor

25 september 2011

Bland mössor och bloggar

Bild fotad med telefonen, från Parken Zoo där vi var igår. Vi kikar på dom rosa fåglarna :)
Var inom mitt jobb och lånade en tvillingvagn- ibland är det så himla praktiskt.

Min granne hade så tjusiga mössor på sina barn så jag var tvungen att låna och fota dom. Dock är ju inte 'barnmodeller' så lätta att jobba med, speciellt inte giraffmössan som jag speciellt ville fota. Just på den så ser man girafferna bakifrån på baksidan och framifrån på framsidan :) Så söta!

Jöss så många tävlingslappar det blir, många "sista-minuten" tävlande men det är bara roligt! Sen har jag uppdaterat min blogglista och flyttat upp den på min sida. Det är ju tack vare kommentarerna som man hittar till alla fina bloggerskor och bloggar därute! Det finns många stora och kända bloggar men jag som är väldigt liten i jämförelse lyfter gärna fram de "liksinnade". Så på min lista är det en salig blanding, både kända, okända, stora, små, personliga osv- ja mina favoriter helt enkelt!
Har jag missat dig så lämna en rad :)

Trevlig kväll!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej å hå!

Vilka fina & coola mössor!
Var det inte svårt att lämna tebax dom? :)
Var kommer dom där ifrån?
Gillar speciellt den som är tvåmönstrad med randigt!

Tack för att jag är på din blogglista!
Jag tycker det är kanon att ha bloggarna med bild och senaste inlägget.
Lätt att se när det uppdateras och så blir man ju lite nyfiken när man ser en bild!

Parken Zoo är ju kuligt.
Den blir det nästa år igen.
Vi hann inte dit på semestern.
Vi lurades ju till Kungsbyn av "någon"..hihi. Tackar vi för!

Ha d bäst och vad spännande att se vart dina fina väggstakar får flytta :)
Tjing!

Älskade pion sa...

Vilka underbara mössor,härliga färgklickar i höstmörkret.Kram Ulrika