Sidor

23 september 2011

Tidsfördriv



Jag älskar skyltar, texter och bokstäver av alla dess slag :)

När man kikar runt på olika bloggar hittar man ibland diverse listor och denna fredagsmorgon bjder jag på en sådan, lite onödigt vetande om mig. Läs eller läs inte, kopiera och gör en egen på din blogg- personligen tycker jag det är lite kul att veta mer om personen bakom bloggen, då känns bloggen man läser mer verklig :)

Fyra jobb jag haft:

1. lokalvårdare
2. lagerarbetare på coop
3. jobbat på gruppboende för handikappade ungdommar
4. förskolelärare

Fyra filmer jag kan se igen och igen:

1. Robin Hood
2. Cocktail
3. Dum och dummare
4. Die hard

Fyra städer jag bott i:

1. Västerås
2. Oslo (2 år)
3. -
4. -

Fyra tv-serier jag gillar:

1. Två och en halv män
2. Greys
3. Arga snickaren
4. Vem vet mest

Fyra ställen jag varit på semester:

1. Thailand
2. Kroatien
3. Egypten
4. England

Fyra hemsidor jag besöker varje dag:

1. min blogg :)
2. Aftonbladet
3. IKEA livet hemma
4. Alla bloggar som jag följer

Fyra favoriträtter:

1. Köttgryta
2. Tacos
3. Tobbes fisksoppa
4. Min pastagratäng

Fyra favoritsaker i mitt hem:

1. Datorn
2. Kameran
3. Sockerlådorna
4. Pallbordet som jag gjorde

Fyra platser jag hade velat vara just nu:

1. I vår "stuga" i Kroatien
2. USA
3. shoppat på Erikslund :)
4. I sängen


Ha en härlig fredag- jag återkommer säkert senare!

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad roligt att få veta ännu mer om dig. Det var en rolig fredagslista.

Kram Teres

Unknown sa...

Verkligen en kul idé att lista upp lte om sig själv. Visst blir bloggen att kännas mera personlig och "på riktigt" om man vet lite om personen bakom.
Kram Ing-Britt