Sidor

23 september 2011

Vilket klipp


Jag och mobiltelefonen - och ja jag vet att det går att ändra att man kan fota sig själv direkt och inte via spegeln...! Men på det här sättet ser ni även mitt nya mobilskal :)

Men frillan var det- då har jag äntligen varit till frissan och gjort ett rejält KLIPP! Jag som klipper mig ca EN gång per år behövde toppa några centimeter om man säger så....!
Strunt i "modellen" som ser trött, sliten och osminkad ut, frissan blev som jag ville ha det, kortare, fräscht, uppklippt, fluffigt och så fick jag lite slingor på den hemska utväxten!!!

Nöjd? Ja-faktiskt, jag brukar inte bli det hos frisörer (kanske därför de glesa besöken) men denna gång känns det- för att citera min frisör: SUPERNICE :)

Liite längre vill jag dock ha det, men det kommer ju att växa, men uppklippt och i etapper vill jag absolut fortsätta att ha det!

Hoppas ni har en NICE fredagskväll!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan! Vilket lyft, ser ut att vara mycke tjockare nu. Riktigt snygg blev du :).
Jag hoppas att även mina stripor får ett lyft på onsdag då jag har tid bokad men med mina tunna och få strån är det nästan omöjligt.
Ha en skön fredagskväll, kram Ing-Britt

annashusidingtuna sa...

Hej!
Fint mobilskal!!!
Men nu blir jag nyfiken på vilken frissa du går till?
Ha en bra fredagkväll.
Kram Anna