Sidor

26 oktober 2011

Nere i källaren

Jag försökte göra ett mobilinlägg igår men jag lyckas inte få till det via mobilen utan får blogga via datorn.. Här är iallafall mobilbilderna jag försökte lägga ut igår.
Glasburkar kan man ju ha till så mycket! På kontoret har jag fina snören (Panduro) i en glasburk.


På hyllan i tvättstugan. Fick ett ljus från ett av barnen på mitt jobb- luktar goooott :)

Pellisarna får husera i tvättstugan just nu- vintervila.

Nu är kl 06.22 och jag sitter på jobbet. Hoppas ni får en fin dag!

3 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Hej!
Har du fårr alt i hemmet redan? Det har inte jag...hmf...

Jag har också lite ljus i tvättstugan mest för doften skull så det är verkligen en ljus ide!
Tänk att rusta är en butik jag jämt glömmer bort, vart är det de ligger i stan nu igen? hälla syd?
Men när jag väl kommer dit så undrar jag alltid varför jag är där så sällan...
Ha en bra onsdag.
Kram Anna

Unknown sa...

Hejsan!
Visst är det praktiskt med glasburkar till mycke. Vilka snälla bard du har på ditt dagis som dej så fina presenter.
Önskar dig en fin dag, kram Ing-Britt

Lena sa...

Tvättstuga...skulle jag vilja ha!

Jag har en kollega som är buddist. Hon säger att om man ger får man tillbaka. Om jag ger dej något kanske jag får min röst tillbaka. Jag behöver den!

Maila mej din adress, så har du något i din brevlåda snart.
Mailadressen hittar du på min blogg, i högerkolumnen!

Hoppas dagen är fin!

Lena