Sidor

22 oktober 2011

Urladdning

Gick genom lite bilder i mobilen och vad ska man göra med alla bilder som egentligen inte är "viktiga"?
Här fotade jag min mammas gamla psalmböcker som hon har hemma..

Här fotade jag en gaaaaaaammal bild på mig själv som mina föräldrar envisas att ha framme på byrån. Ser ju inte riiiktigt ut så längre ;)


Här är jag ute och spatserar bland höstlöven...

Och så fotade jag mamma&pappa muggarna, äntligen har jag fått tag på en som det står MAMMA på! Pappa fick ju sin på farsdag och jag önskade en mamma till mig men då gick det inte att hitta någon. Men nu så har vi varsin fin kaffemugg!

Har massor med bilder men ska inte tråka ut er med oviktigheter ;)
Nu ska hela familjen istället över till grannen där vi ska bli bjudna på mat. Så en härlig kväll väntar oss där Viktor får leka med sin allra bästa kompis och vi får äta och dricka gott!

Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja mycke bilder blir det och ganska många som är opersonliga, de brukar jag radera efter ett tag.
Så fina dom kaffemuggarna var.
Ha en trevlig kväll, kram Ing-Britt

Hemmavid sa...

Hejsan vännen!

Massor av bilder blir det... jag har köpt en extern hårddisk som jag spar de flesta bilder på. Men många raderar jag också..

Ha en fin söndag!
Kramen Jenny