Sidor

17 december 2011

Nu nånting helt annat


Nä ibland behövs en paus från allt som hör julen till och tänka på t.ex ett nytt nyckelskåp till hallen. Denna hittade jag på Nordljus (tror jag iallafall) men eftersom jag har en plåtslagare till make så kan han nog fixa till något efter mina ritningar ;)
Vi har förvaringsfickor från Bruka nu i hallen men jag är lite trött på den nu, om inte annat vill jag kunna gömma undan den, så varför inte i en liknande "container". Och pimpa den med egen text/siffror med hjälp av t.ex dekorplast eller washitejp som är poppis nu.

Just nu sitter mannen och barnen i biorummet och kikar på tv/film och jag lullar runt lite här och där. Städat altanen. Städat i arbetsrummet. Vikt tvätt. Känns som jag har fått en del gjort trots att jag och Hannes fick sova till 9.30 idag!
Snart ska mannen laga lasagne och så var det kväller igen! Lite snöblandat regn faller därute men tippar på att det vita som täcker backen nu är borta imorgon... Den vita julen verkar vara far far away..

Kram på er!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Snyggt nyckelskåp!

Ha en mysig lördagkväll Helena!

Kraam Jenny

Rapport till Vänfors sa...

Så läckert...inte något man ser varje dag.
Kram Annika