Sidor

15 juni 2012

Foppatofflor med bling



Kalla mig tråkig men jag älskar foppatofflor. Dom är så lätta på foten och sköna att gå i. Inte alltid dom snyggaste men hey, vart ska jag gå där det krävs "finskor" hela tiden :) 
När jag såg dessa med blingbling på kunde jag bara inte motstå, pimpade foppaskor för 79 kr. Fanns i svart också. Och dom sitter som en smäck, me like alot! Mina nya "finskor" haha.

Fredag idag och ikväll väntar vår Greasefest på jobbet, det ska bli så kul! Men innan det ska jag på ett möte i stan angående vänortsbesöket vi ska göra i Lahtis i augusti. Jag och några kollegor ska nämligen få åka dit på studiebesök i ett par dagar och det ska bli himla roligt det med! 

Men nu pyssla om lilla sjuklingen här hemma som dock mår bättre.
Trevlig helg och heja Sverige ikväll!

KRAM

6 kommentarer:

kavallinskan sa...

jag gillar inte foppa i vanliga fall men dina var ju faktiskt snygga :)
Ha en rolig kväll och självklart håller vi tummarna för Sverige!

Kramar

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dessa var läckra, att det fanns foppisar med glitter. Och så roligt med Grease-tema på festen, ha en toppenkväll.
Kramar
AnnaMaria

Ida sa...

Har köpt samma och har på jobbet. De är fina.

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ah, jag har ju ett par i garderoben, fast utan blinget. Måste tas fram omedelbart! Kram!

Linda sa...

Har oxå köpt samma, svarta! Fast lite billigare 49:-! Har mina på jobbet, gillar...
Hoppas du har kul ikväll, hälsa Travolta!
Kram

Anonym sa...

var finns dessa fina?