Sidor

4 juli 2012

Kungsbyn igen


Jag gillar Kungsbyn, jag skrev ett inlägg om det förra året då vi var där (se HÄR) det ligger så nära oss och miljön är så mysig. Ja nu blåste det som f*n men äh barnen hade kul! Som sällskap hade vi med oss grannen och hennes barn.


Att det finns en traktor som man kan sitta på och låssasköra är ju en fröjd för mina "bilkillar". 


Charmigt och gammalt...


Självklart så ska det ju fikas också, kunde jag ha fått mer sås ;)

Visst har vi lekparker här vi bor men det är mysigt med små spontanutflykter, lite miljöombyte!

Ha det gött i sommarvärmen!
KRAM
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Visst är det roligt med små utflykter även om man har fina ställen hemma.
Kan tro att grabbarna trivdes där ;).
Kul att du gillade mina fynd. Sidan vi har heter köp och sälj Frövi men jag vet att det finns på flera orter. Sen har jag även fyndat på en sida som heter Hem & Trevligt på facebook. Den tror jag inte är så långt från dig :).
Ha en bra dag, kram Ing-Britt