Sidor

29 september 2012

Att glömma bort



Mina fina plockade rosor har jag helt glömt bort därute på altanen. Nuförtiden är det inte lika mycket altanhäng så rummet används mindre och mindre...
Mina pellisar därute har jag också glömt- men konstigt nog lever dom, jag ska ge dom lite vatten när jag har skrivit färdigt :)

Jag glömmer även bort bloggen, och andras... Eller glömmer, jag hinner inte! Och ibland vet jag inte vad jag ska skriva/visa. Händer liksom inte så jättemycket här hemma :)
Jag gick runt med kameran idag här hemma och ja, det blev inte roligare bilder än vissna rosor, haha.

Idag är det riktigt 'skitväder' därute med regn, regn och mera regn. Förr hade jag säkert bakat något men det blir inte så mycket av det nu när jag försöker tänka på vad jag stoppar i mig. Det blir inte lika mycket fika och bröd numera.. (men konstigt nog är det helt okay att moffa chips som jag har tänkt ikväll, haha). Jaja, man måste ju leva lite, det är ju lördag och allt ;)

Igår var jag och mannen ute med en av hans bästa vänner och hans fru, och vi hade det riktigt roligt tillsammans! Skönt med vuxentid och tillsammanstid, utan barnen, det behövs det också!

Nä nu ska jag väcka lilleman som har somnat på soffan, sen blir nog godis och film med barnen!

KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Jag förstår precis, tiden jag sitter ner går mer till telefonen än bloggen... Hemma hos mig händer det inte så mycket heller, har inte varit ute i stugan och gjort klart heller. Fokuserar på annat för tillfället. Men snart vill jag ha så mycket energi så jag orkar starta köksrenoveringen ;)
Ha en mysig fortsättning på helgen, kram Jenny (ljusaheminredningstankar)

Rapport till Vänfors sa...

Mänskligt att glömma...tyckte rosenbladen var vackra. Gör lite uppehåll med bloggen och kom tillbaka när inspirationen kommer tillbaka vetja:) Vi finns kvar.
Kram Annika