Sidor

23 september 2012

Shoppat

Har shoppat lite nytt, har sett kuddarna hos många så jag härmas jag å. Köpte även de 3 små vaserna då de bara kostade 9 kr/st.  Got to love IKEA :)

 


På Rusta köpte jag denna ljuslykta, minsta storleken. Väl hemma kom jag fram till att jag vill ha alla 3 storlekarna. Såklart. 
Får prova mig fram så jag hittar bra platser till dessa ting. 

Söndag redan, vips va fort den här helgen gick. Kände mig ovanligt trött imorse men tänkte att det ger väl sig under dan. Iväg på lite familjeshopping och när vi kom hem igen så tog jag tempen och den visar lite över 38 grader. Nu igen alltså. Börjar tro det är stressrelaterat då det är mycket som händer just nu. Fick även idag höra att min morbror har dött, inga roliga nyheter även om vi inte stod varandra nära. Hoppas det är bra med min mamma, enda syskonet liksom. 

Nu ska jag vila lite och se hur det blir med denna feber, om det är ryggläge eller jobbläge i veckan som kommer!

KRAM
 

7 kommentarer:

Lena sa...

Nä, vad trist med febern, håller tummarna för att den är ytterst tillfällig.

Det där kuddarna är så fina, jag har två i soffan och där gör de sig så bra.

Nu ska jag hitta på ett bra sätt att knäcka dej på WF -tror inte att jag lyckas, och den här gången kan jag inte skylla på sjukdom. Du är nog bara bäst!

Kryakramar

Lena

Hemmavid sa...

Hejsan vännen!

Vilka fina fynd du har gjort!
Lyktan från Rusta är ju helt underbar!! Klart du ska ha alla tre strl.

Beklagar sorgen efter din morbror, även om ni inte stog varandra nära...

Kramen Jenny

Unknown sa...

Hejsan!
Här har också febern slagit till över helgen, vi får krya på oss och hoppas det är snabbt över.
Dom kuddarna från stora varuhuset är så fina och lyktan var ju skitsnygg måste jag kolla in ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Lantligt i Smultronbacken sa...

Härliga shoppingfynd idag, lyktorna har jag också sneglat på och funderat vart jag vill ha. Kanske får köpa dem jag med tillslut:)

Hua, inte roligt att mista någon trots att man inte står varandra nära. Det är ju en människa som aldrig kommer tillbaka och bara den tanken känns så hemsk

Kram Teres

Vita huset 28 sa...

Men vilken härlig shopping!
Har missat dessa snyggingar totalt, har inte varit på Ikea på länge.
Rusta är ju toppen, finns så mycket fint där.

Usch o fy för feber än. O tråkigt med din morbror också.

Krya på dig
Kram Camilla

Handgjorda drömmar sa...

Snyggt shoppat !
Feber igen!!?? Stackare, hoppas super kryar på dig snabbt!
Kramis

Marina sa...

Äsch då me dej o din feber...
Beklagar sorgen med din morbror, tråkigt de som hänt...:(
H. Marina
Men fint med inredningen..:)