Sidor

8 september 2012

Virkat och lördag




Igår när jag kom hem från jobbet hade jag fått ett litet paket i posten. Marie med bloggen Handgjorda drömmar är en fena på att virka och jag blir impad varje gång jag kikar in där av allt hon gör! Hon visade ett inlägg om ett mobilskal som hon hade gjort och jag undrade om hon hade sådana fodral att sälja. Och vad händer, jag FÅR ett skickat på posten, bara så där....! Tack snälla Marie! 

Det är inte första gången fantastiska bloggare gör snälla saker för andra-för mig, av Lena fick jag fina betongstjärnor och från Elna-Sudden fick jag söta prickiga fjädrar på posten. Helt fantastiskt att det finns så goa medmänniskor som ger så mycket ♥ ♥ ♥

Själv har jag inte så mycket att ge, det skulle vara min lilla 2-åring då, som tycker det är okay att vakna kl 06 och som sätter sig vid köksbordet och skriker; MAT :)

Ha en underbar lördag, nu ska jag sätta på lite kaffe, fixa smoothies och duka fram frukost till familjen (dom två andra sover fortfarande så jag skickar nog in lilleman till dom hihi).

KRAM

Inga kommentarer: