Sidor

18 oktober 2012

En helg i grannlandet väntar...


Jag har tagit semester idag och imorgon fredag för att åka 'hem' till Finland för min morbrors begravning. Har inte haft tid att fota några nya bilder så det blir lite gamla bilder ur arkivet...
 
 

 

 
Min stiliga morbror i 20-årsåldern. Han blev 76 år gammal.
 
Jag håller på och packar och grejar, barnen fick vara hemma med mig idag- så jag kan gosa massor med dom. Snart kommer mannen och avlöser mig och sen åker jag och mina bröder. Mamma och pappa åkte med båten redan igår. Jag tycker att våra barn är för små för begravning så dom får vara hemma med sin pappa :)
 
Så det blir några dagars bloggpaus här, eventuellt uppdaterar jag på Instagram istället.
Hoppas ni får en trevlig helg alla ni fina därute- ta hand om varandra!
 
KRAM
 
 

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hoppas du får en fin helg trots att anledningen till besöket kunde varit en annan.

Kram,
Jenny

Unknown sa...

Aldrig roligt med begravningar men hoppas ändå att du får en bra helg.
Kram Ing-Britt

Linda sa...

Hej! Vilka fin fina ljusstakar ;)...
Hoppas du får en härlig helg, med lite kusin besök mm även om anledningen är tråkig... Ta hand om varandra! Kram

Hemmavid sa...

Hejsan vännen!

Beklagar sorgen efter din morbror. Hoppas du trots allt haft en fin helg!

kramen Jenny