Sidor

27 oktober 2012

Första jultankarna...

 
Bilder från Ellos, Hemlängtan och Nordljus
 
 
Jag ser att julen smyger in på bloggar här och var och själv är jag långt ifrån det, har iallafall inte tänkt så mycket på det. Förrän just nu när jag såg lite julpynt och grejer på diverse nätbutiker. Sån där tejp vill jag i vart fall ha! Och den röda "äppelljushållaren" skulle passa fint i vår hall och biorum- kan nog ge ett vackert och varmt sken (ellos).
MEN Mailegtomtar har aldrig varit nån favoritpryl här- gillar ni dom? Tycker mig se dom poppa upp lite här och var när juldekorationerna kommer fram :)
 
Kram
 

4 kommentarer:

Lantligt i Smultronbacken sa...

Här är julplaneringarna i full gång och massor har redan inhandlas. Den nedersta rullen tejp kom i mitt paket från Hemlängtan tillsammans med en underbar ljusslinga.

Kram Teres

Jenny sa...

Jag börjar bli lite sugen på adventspynt! Jag tycker de där tomtarna är jättefina, men jag har ingen själv.

Kram,
Jenny

Vita huset 28 sa...

Hej jo då har klickat hem julgardiner till köket, ny stake till fönstret o en stjärna till nåt annat fönster + ett juligt kuddfodral. Fast de dröjer innan de kommer fram. Blir väl till första advent.
Förra året kom granen in 1 vecka före jul o året före de 2 veckor före jul. Jag är sån som vill njuta tidigt o sen plocka bort allt den 27 dec.

Hmm ne jag har aldrig varit nå fan av dessa maileg nissar.

Kram Camilla

Anonym sa...

Idag har vi varit på ett extremt kilot Illum och där köpte jag riktigt kitchiga bronsfärgade rådjurskid... nu får det gärna bli jul hos mej!

Kramar
JagochVitt Lena