Sidor

22 november 2012

Grått och trist

 
mobilfotad bild, Mälaren
 
 
Alltså, man kan inte tro att det är november, vädret är verkligen som bilden, grått. Och milt är det också så jag undrar om det kommer nå snö och kyla. Nåja man behöver inte titta ut när man julpysslar och letar julinspiration :)
 
Hemma just nu; två sjuklingar, inte helt otippat att storebror stod på tur. Lillebror är dock nästintill frisk, feberfri iallafall. Men jag jobbar imorgon så då är det mannen som får vabba. På måndag är barnens förskola stängd pga personalens fortutbildning så då får mannen vara hemma också- eftersom jag har fortbildning på min förskola.  
 
Det blev en 'konstig' vecka med en jobbdag, men jaja så är småbarnslivet. Skönt med fredag och helg ändå!
 
KRAM
 

1 kommentar:

Lena sa...

Tack för ditt grattis!

Visst kan man hälsa på hos oss, vill du inte komma själv någon gång och jag visar runt så tar vi också emot förskolor på studiebesök. Här kan du läsa om kvalitetsutmärkelsen, för att hitta oss klickar du på förskola.

http://www.stockholm.se/OmStockholm/Kvalitetsarbetet/Kvalitetsutmarkelsen1/Vinnare-av-kvalitetsutmarkelsen-2012/

Krya på alla barn!

Kramar