Sidor

12 november 2012

Ljusbräda


 
Brädan som jag hittade i skogen häromdagen fick bli en bräda för ljus. Superenkelt att göra, borra lite hål och i med ljus- och så fick jag mig en ljusstake. Eftersom brädan är för liten (lätt) för vanliga ljus så har jag istället små ljus (sånna som man har till änglaspel t.ex).
Enkelt, men charmigt fin tycker iallafall jag!
 
Idag har jag ledig måndag med barnen så vi får se vad vi hittar på. Jag är lite sugen på att baka, få se om barnen är det också :)
 
KRAM
 

8 kommentarer:

Jenny sa...

Men det var väl himla gulligt, ofta är det enkla det finaste.

Kram,
Jenny

Elna sa...

Vilken fin ljusstake det blev och kul idé. Jag får nog också ut och leta. Ha en bra start på veckan.

Kram

Unknown sa...

Det blev helt klart en charmig ljusbräda tycker även jag :).
Ha nu en förtsatt bra start på veckan, kram Ing-Britt

annashusidingtuna sa...

Hej!
Nämen en sån fin ljusbräda det blev!
Det är verkligen bara fantasin som sätter gränser vad gäller pyssel, urfint!

Du, dina gamla konservburkar du funderade över i tidigare inlägg, sätt hyacinter i dem vettja, passar precis.
Kram kram Anna

Annas röda stol sa...

Fin!!! Oftast är det enkla vackrast. Ha en bra kväll. Kram Anna

Rapport till Vänfors sa...

Blev så fint...enkelt och stilrent.
Kram Annika

Johanna sa...

Superfint! Ett pysseltips jag ska försöka hålla i minnet för att kunna testa själv :)
Trevlig helg!

Katarina N sa...

Jättefin :)