Sidor

11 november 2012

Ser du stjärnan i det blå

 
Det blev inte dom snyggaste stjärnor som jag gjorde igår av pinnarna från skogen men det får duga. Jag gjorde tre stycken, i olika storlek och tjocklek på pinnarna, men jag borde ha gjort den "dubbel" så hade stjärnan blivit mer maffig och stor liksom.

 
Har sett att många använder hampasnöre för att binda ihop stjärnan men jag tog svart ståltråd och de svarta minigummisnoddarna. Snoddarna är även perfekt att ha i håret när man t.ex har miniflätor :)

 
Skogen den ger och den ger.... :)
 
 
Hoppas ni får en fin söndag och en fin fars dag. Här har vi ätit god frukost och gett pappa i huset paket :)
Passar på att gratta min pappa på fars dag och ett grattis även till svärfar!
 
KRAM
 

3 kommentarer:

A House With A View sa...

Stjärnorna blev ju riktigt fina!! Vad pysslig du är!!! Helt perfekt att hämta in grejer från naturen, blir oftast det vackraste!! Och vad jättefint det blev med blockljusen i förra inlägget! Jag gillar också vitt och rött - snyggt!!!

Kul att du gillade min klänning:) Den är tyvärr inte årets, men du kanske hittar någon annan snygging på Wear It där jag köpte min, checka länken nedan;

http://www.wearit.se/store_index.asp?kategori=7

Kraaaaaaaaaaam aka

Annika GW sa...

Fina! Det är ofta så att det är det enkla som är vackrast! / Annika

Lantligt i Smultronbacken sa...

Jättefina. Jag borde ta mig tiden jag med att pyssla men när dagen kommer så hittar man på så mycket annat och vips så är det kväller igen

Kram Teres