Sidor

25 november 2012

"Vår" bastu

 
bild från Hemnet (fotad av denna bloggerska förresten!)
 
Vårt blivande badrum i källaren, som än så länge bara finns i huvudet, kommer ha en bastu liknande den på bilden. Jag och mannen har sedan länge haft klart för oss hur vi vill ha det, och bastun här är nästan spot on. Glasväggar, glasdörr det är ju bara så snyggt! Med kakel och klinkers i hela badrummet- även inne i bastun, åh vad jag längtar till vi kommer igång! Kanske kanske till sommaren som kommer....:)
 
Snart ska jag och barnen iväg till barnens kusiner för lite julpyssel, lika bäst att börja i god tid.
Ha en fin söndag!
KRAM
 

1 kommentar:

Helena sa...

Hej! Jag är inte så mycket för att basta, men om jag skulle ha en bastu skulle jag också vilja ha en liknande. Snyggt! Ha en fin start på veckan. Kram