Sidor

18 januari 2013

Kallt igen

en gammal bild från arkivet


God morgon fredag!
Dagens status; en febrig och hostig lillebror (ja jag vet, igen) och -15 grader där ute, brrrrr! Sitter i vardagsrummet och ser ut genom fönstret och det ser verkligen vintervackert ut därute. Klarblå himmel och frostigt och snöigt vitt :) Jag menar, ska det vara vinter så är det just så här det ska se ut, kallt och mycket snö!
Här inne myser vi med tända ljus och eldar i kaminen, och en kopp varm kaffe på det. När mannen kommer hem idag vill jag ut en sväng, kanske fota lite nu när det är så vitt och ljust ute. 

Nepp, nu ska jag starta en tvättmaskin och sen surfa in mig på Ellos och H&M home, det kan ju finnas något fint, nej jag menar något som jag verkligen behöver och måste ha ;) 

Ha en skön helg, även om det blir kallt!
KRAM

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Fniss! Jag har nyss handlat en hel korg.. men sen så blev jag "snål" och tänkte att jag har ju en massa kläder.. höhö, hur man är.
Så då blev det ett klick i krysset.
Ha en himla bra helg!! Kram!