Sidor

8 februari 2013

in da Kitchen

 
Äntligen börjar vi bli människor igen, efter denna sjukvecka soom drabbade oss alla fyra. Mannen jobbar igen och jag och barnen är nästintill friska, skönt! Hoppas verkligen vi klarar oss från fler sjukdommar (men livet med småbarn är ju som det är...).
 
ANYway, visar lite blandade småklipp från köket idag, man blir lätt rastlös när man går hemma så mina hyllor har fått sig en ommöblering och lite nytt (nytt i form av gamla ting som legat i källaren). Jag köpte förresten en liten vagn från IKEA för ett tag sen, bra som avlastning/förvaring och den nedersta hyllan i vagnen är barnens (play-doh, ritpapper och sånt).
Jag plockade bort dom röda detaljerna för jag vill nog ha mer turkost/pastell igen, inför vår och sommaren liksom.
 
Men det här "hörnet"/väggen blir jag aldrig nöjd med, jag skulle vilja ha ett jättesmalt avlastningsbord/bänk mot den här väggen. Köket är ju såå litet så det finns ju inte så mycket plats och utrymme till alla mina idéer :)
Har förvisso en tanke- att be mannen bygga nån form av platsbyggd avlastningsbänk, men vi får se.
 
Idag är det fredag och så var det helg igen!
Ha det fint, kram
 

1 kommentar:

Alexandra sa...

Oj oj vad det var trevligt att vara här inne hos dig..massa pysseltips och fina grejer!!!

Önskar dig en trevlig helg/Alexandra***