Sidor

13 mars 2013

Några kg senare....

 
Augusti 2012, då var det +70 kg. Skjortan/tunikan satt bra "tight" runt kroppen.

 
Februari/mars 2013 ca 7-8 kg lättare...Och en midja har uppenbarat sig :)
 
 
Jag har kikat lite på gamla bilder och när jag såg bilderna från när vi plockade svamp förra året ser man faktiskt att det har hänt lite, viktmässigt. Även om vågen idag visar 7-8 kg mindre så har man så svårt att se det själv, mer än på vågen. Bilder säger det bra, och på vissa kläder märker man. Jag har ju hört från dom runt omkring men jag är ju inte riktigt nöjd än. Magen blir svår, men det är väl bara att börja träna då! ;)
 
Ca 2,5 kg kvar till första delmålet (invägningsvikten när jag väntade Viktor). Därefter vill jag ta tag i sambokilona som kom innan jag blev gravid.
 
Ca 1 kg i månaden sen jag bestämde mig, så det går inte fort, men det går. Och hur, vad gör jag för att gå ner? Jag äter mindre, jag har slutat (nästintill) med mackor och jag tror Linas matkasse har bidragit till mycket.
Men nej, jag tränar inget, men jag har ett rörligt jobb och två småbarn hemma så det räcker en bit iallafall. När snön försvinner blir det turer i spåret igen.
 
Det var tack vare Lotta som jag tog tag i mig själv! Älskar när vanliga människor visar att det går, om man bara ger sig fan på det!
 
Kram på er!
 
 

8 kommentarer:

Jenny sa...

Sakta men säkert ger hållbarast resultat tror jag. Visst märks skillnad!

Kram,
Jenny

♥ Fyra årstider sa...

Men å vad roligt att läsa och att jag inspirerat för visst går det om man vill. Så fin du är på bilderna och visst är det roligt med midja..den ska vi visa upp i sommar!

Kram Lotta

Vita huset 28 sa...

Hej va duktig du är!
Kul o se resultat o få köpa nya kläder.
Ja de där sambokilona de har jag kvar än :)

Kram Camilla

Lena sa...

Wow, så duktig du varit!
Borde kanske låta mej inspireras av dej!

Kramar

Grodmamman sa...

Bra jobbat!:)
Tror på de små förändringarna för att det ska hålla i längden. Lycka till i fortsättningen!
Kram

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Heja heja! F*n vad bra kämpat!!!!!!!

Home2tiny sa...

Heja dig bra kämpat. Visst ser man skillnad o kul när man känner resultat på kläderna. Ha en härlig fredag. Kramisar Tina

Helena sa...

Vad duktig du är. Kämpar på mot mitt mål jag också, det går åt rätt håll, men saaaaakta. kram