Sidor

26 april 2013

En glimt av vårt kök

 
Hej-igen (ja vid vab/sjukdom har man "tid" vid datorn när man inget annat orkar)
 
Jag tror inte jag har visat nån bild från köket på ett tag, inte för att det har hänt nått drastiskt, vi har bytt köksstolar och snurrat runt köksbordet. Ja vi provar, enkla medel och ombyte förnöjer ;) Stolarna har vi haft i biorummet i källaren men det bordet/stolarna använder vi aldrig så tänkte prova att ha dom stolarna i köket istället. Det är mina föräldrars gamla köksstolar och jag såg liknande öglestolar i någon inredningstidning så varför inte plocka upp och damma av dom!
 
Jag börjar förresten misstänka att detta snor som rinner oavbrutet och nysningarna som jag har, kan vara allergi- också?! Kanske ska ta en clarityn och se om det blir bättre...
 
Så, trevlig helg-igen!
kram
 

7 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Åh vad fint och fräscht. Tack söta för dina fina ord hos mig.
Ha en fin helg
Kram Agneta

Lantligt i smultronbacken sa...

Pollensäsongen har kommit igång nu så mycket möjligt att det kan vara det för dig.

Roligt att du också gillar betong i trädgården och min betongcylindrar. De fick vi hämta på en firma som gör sånt till avlopp mm. Hör dig för om ni har någon sorts cementfabrik i er närhet. De brukar ha bra andrahandssortering till bra priser

Kram Teres

Bloggande 4barnsmamma sa...

Super fint kök:)!
Krya på och trevlig helg!

Annas röda stol sa...

Kul nu hittade jag till dig :) Ja fy vad förkylningar som härjat loss hela vintern och våren.Jag har klarat mig. Stolarna är snygga, inte så ofta jag stöter på sådana. Ha en trevlig kväll. Kram Anna

Life´s Silverlining and I sa...

fina stolar! kul att hitta sådana i sina gömmor. ha en finkväll! Kram Nilla

Hemma på Sjuan sa...

Kul när man kan återanvända möbler. Snyggt med hyllorna där i köket.
Ha en fin helg, kram Suss

CreandoPhoto sa...

Fiiiint! Gillar öglanstolarna och har sneglat lite på Blocket efter några :)

Krya på dig!