Sidor

25 april 2013

Hej du sol



 
God morgon soliga torsdag!
Ja iallafall vad jag ser, ute jag har jag ju inte varit nu på ett par dagar. Men det är himla skönt att redan tidigt på morgonen gå ut och sätta sig på altanen med en kopp kaffe. Hade ju varit perfekt om det inte vore för att näsan är en tappkran och min feber som ligger på stadiga 38-38,5... Men idag har jag förvisso inte kollat än, men mår nog lite bättre?
 
Det slog mig att snart är april slut och det är snart maj, gud va fort tiden har gått efter jul! Maj är en av de bästa månaderna på året tycker jag, oftast då det är varmt, soligt och allt börjar bli grönt och fint. Resten av sommarmånaderna är det ju lite si och så med, regn, kallt osv...
Och i maj åker jag och 'tjejerna' till Kroatien- det ska bli himla skönt att åka iväg och få lite 'egentid' hihi. Sen 6 veckor senare, flyger jag till Kroatien igen, men då med min familj :)
 
Lite nytagna bilder på mitt "krimskrams" på altanen, min lilla 'hörna' där eller vad vi ska kalla det :)
 
Ha en fin dag, kram
 
 

5 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad mysigt du har det på altanen. Hua för tappkranen där fram, men undvik solen om du har feber. Inte bra.
Här är det klarblå himmel och sol men blåser lite. Blir en utedag idag och vi ska strax åka och köpa lite kryddor

Kram Teres

pt sa...

Vackert. Här är också solig dag.

Lena sa...

Trist med förkylningen, hoppas du mår bättre snart så du kan njuta av värmen solen ger, som jag ska göra idag!

Kryakram

Anonym sa...

Har du hört talas om det nya inrednings och byggprogrammet The block? Skulle detta passa dig? Tävla i TV4:s nya program och vinn 500 000!
För mer info och ansök på TV4.se/block eller sms:a block till 72400

Unknown sa...

Hejsan!
Mysig hörna du har :). Tråkigt med förkylning den har jag oxå.
Ha de gott, kram Ing-Britt