Sidor

29 maj 2013

Bambu ute på soldäcket vore nått

 
Snygga lyktor, Åhlens

 
Supersnygga utemöbler Tine K


 
Solstol, Åhlens
 
 
Alltså, bambu är fan snyggt och jag skulle gärna inreda soldäcket nedanför altanen med dessa möbler (saknas ju bara lite-eller mycket catching i plånboken-men drömma är gratis!).
Men hur vädertåliga är dessa egentligen, kontra konstrotting t.ex?
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe och ta igen en massa bloggläsning!
 
pst. vill nån se bilder från min och Lindas lilla trip till Kroatien så kan ni kika på hennes blogg HÄR.
 
KRAM!
 

5 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej ja tine k möblerna kan jag allt ta.
Fast jag gillar nog konstrotting bättre då de är svart :)

Tack för peppningen ang våran badrenovering.

Kram Camilla

Lantligt i smultronbacken sa...

Tack goa du för allt fint du skriver hos mig. Det växer fort här hemma i det fina vädret.

Det är sååå snyggt med bambu. Jag har vänner som haft den där solstolen längst ner och den höll inte mer än två somrar ute tyvärr. Inte så tåligt om den inte får stå under tak och komma in under vintern.

Tur att det är gratis att drömma:))

Kram Teres

Annika GW sa...

Kul att Åhlens har så mycket fint! / Annika

Unknown sa...

Visst är de supersnygga bambumöblerna du visar men jag tror att vårat klimat förespråkar konstrotting och finns ju massor av fina möbler även i det.
Ha en bra helg, kram Ing-Britt

Hemmavid sa...

Hej!

Verkligen fräscha och snygga möbler!

Hoppas att allt är bra med dig och familjen.

Kramen Jenny