Sidor

17 juni 2013

8 kvar

 
Brist på egen bild så det får bli en bild från hemnet :)
Följ mig gärna på instagram där är jag mycket flitigare (kidonnan)
 
 
Ny vecka, bara 8 arbetsdagar kvar men vem räknar haha.
Slutspurt på jobbet, det är en massa att fixa med och jag måste göra klart allt mitt innan jag lämnar arbetsplatsen för gott för att i höst börja på mitt nya jobb. Avslut, förberedelser.. Gaah. På instagram kanske ni har sett fina avslutningsblommor och presenter som jag har fått, har inte hunnit fota med riktiga kameran då det inte finns tid just nu.
 
I sommar vill jag fota mycket, storkameran ska med till Kroatien eftersom det finns så mycket vackert att fota där. Och jag vill läsa mycket i sommar, ja, det är mycket jag vill "passa på" att göra under semestern, inkl ett och annat projekt :)
 
Hoppas ni har det bra, och jag hoppas verkligen på sol och värme på midsommar!
kram
 
 

Inga kommentarer: