Sidor

14 juni 2013

Dockhusmöbler IEKA

bild från Dagens nyheter
 
Snart kan man köpa dessa dockhusmöbler på IKEA, hur häftigt är inte det? Jag har mitt gamla dockhus kvar som jag håller på att renoveras lite, och jag inreder gärna med dessa fina IKEAmöbler :)
Perfekt leksak till både barn och vuxna!
 
 
"Alla sex möbler kostar 12 pund, cirka 120 kronor, och kommer i en förpackning med en utklippbar lampa, klocka och böcker. Ikeas ”Huset” släpps i augusti, och föräldrar som får mardrömmar av att se en sexkantsnyckel behöver inte oroa sig – möblerna kräver ingen montering" (ur DN 2013-06-13).
 
 
Bara att fixa klart dockskåpet, tapetsera och måla färdigt så möblerna sen kan flytta in i höst!
 
 
Jag tror inte jag kommer stå ensam i kön när dessa dockhusmöbler kommer i butik.
 
 

2 kommentarer:

Systrarna Hjertén sa...

Oj, så bra! Lite skillnad mot Lundby dockhusmöblerna, får 120:- får man knappt en prydnadskudde till soffan! ;D

/Frida

Älskade pion sa...

Vad gulligt,små Ikea möbler.;)Tack för dina värmande ord inne hos mig.Kraaaaaaaam Ulrika