Sidor

7 oktober 2013

Oktober


 
Lite dåliga mobilbilder från vardagsrummet i dagsläget. Ja helst vill jag ha fina brickbordet som soffbord, framför soffan men med våra minimonster funkar det inte just nu. Då använder dom den som lekbord/bilbana och ja det låter inte bra :)
Men på kvällen, när dom sover, är det himla fint och mysigt att tända alla ljusen som står på brickbordet.
Åhh vad jag vill ha en ny matta, vill ju ha den svartvita från IKEA, men min man är inte lika sugen (varför byta och ändra överhuvudtaget liksom). Lull-lullandet är mer min grej men helst vill jag ju ha med mannen på tåget ;)
 
Och visst, allt man vill ha och drömmer om kan man inte köpa, så då har jag istället städat och röjt i t.ex köket. Städat i skåp och rensat i skafferien mm, fan va sånt känns skönt efteråt! Och när man flyttar runt på saker blir det ju nästan som "nytt"!
 
Oktober känns som en späckad månad med tjejkvällar, födelsedagar, en fest i Stockholm, standupshow (i stan), inredningsparty mm mm. Jag har att göra, men så himla skoj så här i hösttider.
 
Hoppas ni har det bra, kram!
 

1 kommentar:

Helena sa...

Låter som att oktober blir en riktigt rolig månad för dig med mycket fart och fläkt. Hoppas du får det superskoj! kram