Sidor

20 februari 2014

Inslag av rosa

Just nu i vardagsrummet, inslag av rosa... Kruka och hortensia ica maxi. Rosa ljus från IKEA

Och rummet i sin helhet just nu. Om ni såg förra inlägget så ser ni att jag kan bocka av lampan från den listan hihi. Jag har gillat den där lampan så länge och gör det fortfarande, så nä, det var dags att den fick följa med hem sist jag var på IKEA. 
Och i förra inlägget ser ni också mattan och soffan jag önskar mig... Men jag tycker vi har det rätt mysigt ändå, vi är inte gjorda av pengar och än så länge är barnen små och dom ska väl få leka här inne också (tänker genast på ajabaja vita soffan/Mickan i Solsidan haha).
Spela wii har blivit populärt för mina pojkar, det var väl oundvikligt det där med tvspel... ;)

Lite vab denna vecka, men imorgon fredag blir det jobb och förskola igen, sen tar vi helg!
(och fortsätter med OS-tittandet, helt galet vad Sverige är bra på skidor nu!).

KRAM
 


2 kommentarer:

Älskade pion sa...

Ajabaja soffa ja.....inte här hemma iallafall.Jag säger som dig så länge man har barn ska dom få sitta och mysa och äta i soffan utan att man får ett bryt.;))Fina soffor kan man köpa senare i livet.:)Ha en fin helg.Kram Ulrika

Helena sa...

Fint med rosa inslag. Blir lite vår över inredningen. Jag har också alltid gillat den där lampan, men den har ännu inte fått följa med hem :-) kram