Sidor

16 februari 2014

På min önskelista



Hoho, anyone out there?

Ville bara visa mina 4 favoriter från IKEA, de fyra tingen som står på önskelistan just nu. Inte för att jag brukar få så här dyra presenter när jag fyller år, möbler kanske inte är det första man ger någon på sin födelsedag, ja inte här iallafall. Men önskelista sa jag så... :)

En ny soffa, jaaaaa! Men är barnen kladdfria? Kivik är snygg och lagom storlek till vårt lilla vardagsrum.
Ett till PS skåp. Vi har ju ett och jag vill ha en till bredvid, förvaring kan man aldrig ha för mycket av.
Lampan, maskrosbollen, jag har spanat på den så länge och ja jag vill fortfarande ha den! Den lilla storleken.
Och mattan, to die for. Måste ha!

Ja så är det. Får hoppas på att vinna på lotto/triss (vore ju bra om man spelade då), ett arv från en avlägsen släkting (jo eller hur) eller helt enkelt en generös familj. 
Eller mest troligt, jag får spara ihop det själv :)

KRAM

Inga kommentarer: