Sidor

15 oktober 2016

En tripp till Ullared


Via mitt fackförbund, lärarförbundet, åkte jag och två arbetskollegor till Ullared förra lördagen med buss. Jag har varit där en gång tidigare men tänkte att nu passade det bra med en resa ner igen, för att köpa julklappar osv. 


Och visst shoppade jag- gissa vilken kundvagn som är min :)


Jag köpte en del kläder och leksaker/julklappar till barnen, så det blev egentligen inte så mycket till mig själv eller inredning. Främst för att det var så sjuuuukt mycket folk där, och sen tyckte jag inte att det var så där jättemycket billigare där än jämfört med de billiga varuhusen vi har här hemma. Men lite fick även jag. Underkläder, toppar, bh, nattlinne mm. 


Jag köpte två stycken stjärnlampor, blir riktigt fint sken och skulle helst vilja ha de framme nu, men vet inte om de är tänkt som julbelysning eller inte :) 

Ullared. Ja visst kan man fynda och visst kan det vara värt nu när vi har småbarn. Men inredning och kläder till mig själv kan jag fynda på andra ställen- och till bättre pris faktiskt. Men helt klart en upplevelse och kul att göra något tillsammans med mina grymma kollegor! 



Inga kommentarer: