Sidor

7 januari 2017

Önskelista 40 år

Om jag är snäll och får något när jag fyller 40 år så önskar jag mig bland annat det på bilden;

  • En grå (vit eller ljusrosa) chunky pläd
  • Vit funkishylla
  • Doftljus 
  • Vinglas från lagerhaus 
  • Produkter från YR (dagkräm nattkräm och ögonkräm främst)
  • Ljusstaken på bilden 
  • Planschen är från U.N.interiör (önskar även presentkort/pengar att handla i deras webbshop själv- min favorit webshop just nu) 
  • Nya sängkläder i bomullssatin (helst vita)
  • Handväska och plånbok från t.ex Michael Kors (i plånboken ska mobilen kunna få plats i)
Annars är presentkort bra också, då helst på STORE, affair, countryhouse (erikslund), pier one på östermälarstrand. Även presentkort på tex bokakademin fungerar, älskar ju att läsa böcker. Massage/spa/manikyr mm är också välkommet ;)



Inga kommentarer: