Sidor

18 februari 2017

Lördagsgodis

Lördagsgodiset är framdukat :)

Dagarna rullar på så det inte är klokt. Och äntligen börjar ljuset komma, inte en dag försent. Men man skulle tro att det borde göra en piggare men konstigt nog har jag nog aldrig varit så trött som jag har varit de senaste veckorna. Kanske är det för att jag snart ska fylla 40 då ;) Eller om det är för att jag har chockat min kropp med träning, jag har ju köpt kort på Friskis&Svettis. Min fyrtioårskris haha.. Främst köpte jag kortet för det stora utbudet de har av yogan där, men jag har även provat på dans och ska testa lite annat också framöver. 

I skrivandets stund sitter jag själv i soffan med en skål med godis som ni ser, mannen jobbar och barnen leker med kompisar. Eller jag sitter ju inte bara här och slöar, går mellan tvättmaskin och diskmaskin och har även dammsugit och plockat lite.. Och ikväll väntar mello, men måste säga att jag inte har imponerats alls-ännu. Få se om de vaskar fram nått bra alls det här året. Men trevligt tidsfördriv är det, och tillsammans med barnen sätter vi betyg och rangordnar låtarna. Vi tycker verkligen helt olika haha. 

Happy lördag på er!


Inga kommentarer: